• Welcome to the Speedsolving.com, home of the web's largest puzzle community!
    You are currently viewing our forum as a guest which gives you limited access to join discussions and access our other features.

    Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community of 35,000+ people from around the world today!

    If you are already a member, simply login to hide this message and begin participating in the community!

[Video] Pyraminx beginner tutorial

Joined
Feb 18, 2008
Messages
360
Likes
0
Thread starter #1

This is my first tutorial, tell me how I can improve in the future.
 
Last edited by a moderator:
Joined
Sep 6, 2007
Messages
1,253
Likes
3
Location
Williamsburg, VA
WCA
2007SAHA01
YouTube
lotsofsloths
#5
Thanks!
I will learn this method after I get mine!
hey im expecting a pyraminx in the mail too! :D i cant wait since I've never had a pyraminx before! :D i cant wait! did u order one too recently?
Yea Its coming in 7-21 days xD
EBAY FTW!!

lets race and compete since we are kind of both at the same level!
I really just wanna beat Siraj.
 
Joined
Nov 19, 2007
Messages
1,366
Likes
1
Location
Brockville, Ontario
YouTube
magnum66
#6
Thanks!
I will learn this method after I get mine!
hey im expecting a pyraminx in the mail too! :D i cant wait since I've never had a pyraminx before! :D i cant wait! did u order one too recently?
Yea Its coming in 7-21 days xD
EBAY FTW!!

lets race and compete since we are kind of both at the same level!
I really just wanna beat Siraj.

haha yeah man ebay for me too! I cant wait till it comes! still got like another week to wait though :( lol
 
Joined
Sep 6, 2007
Messages
1,253
Likes
3
Location
Williamsburg, VA
WCA
2007SAHA01
YouTube
lotsofsloths
#7
Thanks!
I will learn this method after I get mine!
hey im expecting a pyraminx in the mail too! :D i cant wait since I've never had a pyraminx before! :D i cant wait! did u order one too recently?
Yea Its coming in 7-21 days xD
EBAY FTW!!

lets race and compete since we are kind of both at the same level!
I really just wanna beat Siraj.

haha yeah man ebay for me too! I cant wait till it comes! still got like another week to wait though :( lol
Same here :(

Also Derrick, Canada rules.
 
Joined
Nov 19, 2007
Messages
1,366
Likes
1
Location
Brockville, Ontario
YouTube
magnum66
#8
Thanks!
I will learn this method after I get mine!
hey im expecting a pyraminx in the mail too! :D i cant wait since I've never had a pyraminx before! :D i cant wait! did u order one too recently?
Yea Its coming in 7-21 days xD
EBAY FTW!!

lets race and compete since we are kind of both at the same level!
I really just wanna beat Siraj.

haha yeah man ebay for me too! I cant wait till it comes! still got like another week to wait though :( lol
Same here :(

Also Derrick, Canada rules.
XD haha thanks :p
 
Joined
Nov 19, 2007
Messages
1,366
Likes
1
Location
Brockville, Ontario
YouTube
magnum66
#11
i didnt learn from this video (sorry) :p but after learning it before and now seeing this video i know u did do a good job still so good job. also sorry but we MIGHT not be JUST at the same level when we both get our pyraminxes because i have been practicing on jpuzzler simulator and i've been getting pretty good now :D i avg sub 19 now on just the sim! :D and pb single non lucky is 10.89 so far. best lucky is 8.19. you should practice on that sim too! just google Jpuzzler
 
Joined
Nov 19, 2007
Messages
1,366
Likes
1
Location
Brockville, Ontario
YouTube
magnum66
#18
Joined
Nov 19, 2007
Messages
1,366
Likes
1
Location
Brockville, Ontario
YouTube
magnum66
#20

I hope my tutorial is not very hopeful. ;)

Derrick it's just the pyraminx without the tips.
oh okay thanks, but then thats not really pyraminx is it? damn... any others sims? :(

btw i got new PB on the pyraminx sim im using now. 9.68 Non lucky!!! :D and a 6.91 lucky too! WOW i cant wait till i get my real pyraminx now! :D
 
Last edited by a moderator:
Top